Mål/planer för 2015

För min del hoppas jag att 2015 kan bli året jag kommer igång med sportkörning ordentligt, samt att jag överlever sista terminen i nian och gör rätt val angående gymnasiet.
 
För hästarnas del ser det väl ut ungefär såhär...
 
Butterfly
Satte ju upp mål för henne tidigare, som fortfarande är relevanta;

• Först och främst ska vi lära känna varandra, vilket jag vet inte kommer hända över en natt. Ska lägga mycket fokus på att bara pyssla med henne och få henne känna sig säker på både sig själv och mig.

• Så småningom tänkte jag börja träna precision med henne och se om hon tycker det är kul, eller om jag helt ska slänga den idén i väggen.

• Sist men inte minst har vi ju inridningen. Detta kommer dock inte ske förrän jag känner att hon är 100% redo, men jag hoppas att vi kan börja lite smått någon gång till våren/sommaren!

 

Lucifer

• Bättra på konditionen, styrkan och smidigheten.

• Behålla den positiva inställningen!

 

Zanta
Har, av någon anledning, alltid svårt att komma fram till bra mål för Zanta. Det går väl i samma banor som för Luci, sedan skulle det ju verkligen inte skada om hennes fettmassa minskade.